O komunikacji z Klientami z UK – Paweł Grądziel

Odtwórz

Witam w pierwszym odcinku podcastu ITeracje. Tematem dzisiejszego odcinka jest współpraca z klientami z UK. Moim rozmówcą będzie Paweł Grądziel, który pracuje w FINGO od 15 lat. Oprócz tego, że jest programistą, zajmuje się także kontaktem z biznesem. Zapytam go o to, w jaki sposób odmienna kultura wpływa na komunikację, jak budować zaufanie u klienta oraz jakie działania są niezbędne do utrzymania długotrwałych relacji.

W odcinku o współpracy z klientami z UK poruszymy następujące tematy:

  • W jaki sposób zespół Pawła komunikuje się z klientem?
  • Jak wyglądały początki tej współpracy?
  • Co sprzyja budowaniu zaufania i długofalowych relacji?
  • Jakie są najbardziej popularne błędy komunikacyjne w kontaktach z klientami?
  • Na czym polegają różnice kulturowe między obiema nacjami?
  • Trudne momenty w relacjach z klientem.
  • Czy dbanie o dobre relacje może zaprocentować?
  • Przed jakimi wyzwaniami komunikacyjnymi stoi zespół Pawła?
  • Jakie dobre praktyki warto wdrożyć w relacjach biznesowych?
  • Czy warto dawać feedback klientowi?
  • Jakie są zalety współpracy typu augumented team nad typowym outsourcingiem programistów?
  • Czy warto inwestować w szkolenia z komunikacji?

Oprócz odpowiedzi na powyższe pytania Paweł zdradzi swoje sposoby na skuteczną komunikację i przedstawi kilka porad, które mogą być przydatne w prowadzeniu współpracy z klientem angielskim.

Więcej odcinków

Menu

Odcinek 1