Zasubskrybuj: Apple Podcasts | Google Podcasts | Spotify
Witam w pierwszym odcinku podcastu ITeracje. Tematem dzisiejszego odcinka jest współpraca z klientami z UK. Moim rozmówcą będzie Paweł Grądziel, który pracuje w FINGO od 15 lat. Oprócz tego, że jest programistą, zajmuje się także kontaktem z biznesem. Zapytam go o to, w jaki sposób odmienna kultura wpływa na komunikację, jak budować zaufanie u klienta oraz jakie działania są niezbędne do utrzymania długotrwałych relacji.
W odcinku o współpracy z klientami z UK poruszymy następujące tematy:
- W jaki sposób zespół Pawła komunikuje się z klientem?
- Jak wyglądały początki tej współpracy?
- Co sprzyja budowaniu zaufania i długofalowych relacji?
- Jakie są najbardziej popularne błędy komunikacyjne w kontaktach z klientami?
- Na czym polegają różnice kulturowe między obiema nacjami?
- Trudne momenty w relacjach z klientem.
- Czy dbanie o dobre relacje może zaprocentować?
- Przed jakimi wyzwaniami komunikacyjnymi stoi zespół Pawła?
- Jakie dobre praktyki warto wdrożyć w relacjach biznesowych?
- Czy warto dawać feedback klientowi?
- Jakie są zalety współpracy typu augumented team nad typowym outsourcingiem programistów?
- Czy warto inwestować w szkolenia z komunikacji?
Oprócz odpowiedzi na powyższe pytania Paweł zdradzi swoje sposoby na skuteczną komunikację i przedstawi kilka porad, które mogą być przydatne w prowadzeniu współpracy z klientem angielskim.